Հարգելի Բաժանորդ Մասնակցելով բաժանորդների բավարարվածության ուսումնասիրություն վերաբերյալ մեր հարցմանը և լրացնելով սույն հարցաթերթիկը՝ Դուք աջակցում եք ոչ միայն էլեկտրամատակարարման և բաժանորդների սպասարկման որակի շարունակական բարելավմանը՝ այլև Ընկերության կառավարման համակարգի բարեփոխման գործընթացին: 1. Լրացման ամսաթիվ՝ 06.10.2024 2. Վայր՝ 3. Ունե՞ք դժգոհություններ մատակարարվող էլեկտրաէներգիայի որակի վերաբերյալ. ԱյոՈչ Մեկնաբանություններ. 4. Էլեկտրաէներգիայի անջատման հաճախականությունը. Շաբաթը մեկ անգամԱմիսը մեկ անգամ և ավելինԱնջատումներ չեն լինումԱյլ 5. Ըստ Ձեզ, հաշվիչի ցուցմունքը համապատասխանո՞ւմ է Ձեր կողմից սպառած էլեկտրաէներգիայի քանակին. ԱյոՈչ Եթե ոչ, ապա հիմնավորել. 6. Հարցերի, խնդիրների դեպքում ո՞ւր եք դիմում. ՏեսուչինՏեղամասՄասնաճյուղ Սպասարկման կենտրոն1-80 հեռախոսազանգերի կենտրոն Մեկնաբանություններ. 7. Դիմելու դեպքում ինչպես եք գնահատում Ձեզ սպասարկելու որակը. Շատ լավԼավՎատՇատ վատ Մեկնաբանություններ. 8. Ինչպես եք գնահատում Ձեր կողմից բարձրաձայնված խնդիրների լուծումը, կարգավորումը. Շատ լավԼավՎատՇատ վատ Մեկնաբանություններ. Շնորհակալություն հարցմանը մասնակցելու համար Եթե ունեք այլ առաջարկություն կամ դիտողություն, կարող եք շարադրել ստորև. Ձեր կողմից բարձրացված խնդիրներին առավել արդյունավետ արձագանքելու համար Ձեր ցանկությամբ կարող եք նշել որևէ կոնտակտային տվյալ (հեռախոս, էլ. փոստի հասցե և այլն). Շնորհակալություն մասնակցության համար