Հաճախորդների հետ օպերատիվ փոխգործության նպատակով մենք մշակել ենք հետևյալ կապուղիները Բաժանորդների սպասարկման տեղեկատվական կենտրոն Կոնտակտային կենտրոն (հեռ` 080000180) Էլեկտրոնային փոստ (office@ena.am) Մասնաճյուղերի, էլ. ցանցերի սպասարկման տեղամասեր Գրավոր դիմումի ներկայացում Ընկերության կենտրոնական գրասենյակ կամ հաճախորդների սպասարկման գրասենյակներ, սպասարկման տեղամասեր Նշված կապուղիների օգնությամբ հաճախորդը հնարավորություն ունի ստանալ տեղեկություններ հետևյալի վերաբերյալ` Նոր սպառողի կամ սպառողի վերակառուցվող սպառման համակարգը էլեկտրական ցանցին միացնելու պայմանների Էներգամատակարարման պայմանագրի կնքման Սակագների էլեկտրաէներգիայի առևտրային կամ հսկիչ հաշվառման սարքերի տեղադրման և տեխնիկական սպասարկման էլեկտրաէներգիայի հաշվառման սարքերի միջստուգաչափման ինտերվալի էլեկտրաէներգիայի հաշվառման սարքերի ցուցմունքների գրանցման կարգի և պայմանների էլեկտրաէներգիայի հաշվառման սարքերի փոխարինման պայմանների Օգտագործված էլեկտրաէներգիայի Վճարման վայրերի և եղանակների Օգտագործված էլեկտրաէներգիայի դիմաց վճարման եղանակի և վճարման վայրերի Դիմումների և բողոքների ներկայացման կարգի Սպասարկման ժամանակի համար սահմանված նորմերի պահպանման իրավունքի